• Jak natočit kariérní video
    Sešli jsme se nad tématem „Jak prodat značku zaměstnavatele a přitáhnout kvalitní zaměstnance“ a zjistili, že před několika z nás stojí výzva natočit kariérní video. Zaměřili jsme se tedy na to: Co nabízíme, co kandidáty zaujme (obecný pohled) Co patří do náborového videa Co tam naopak nepatří Jak to dělat a jak to nedělat Návrh struktury videa Co nabízíme – co kandidáty zaujme Inspirujte se naším brainstormingem. Doplňte si… A označte, co z uvedeného chcete, aby zaznělo v náborovém videu/ aby […]
  • Jak dostat HR z přehlcenosti
    Jak dostat HR z přehlcenosti Rádi bychom sdíleli, k čemu jsme v rámci setkání došli. Současně jsme si uvědomili, že téma je velice široké a můžeme v něm příště pokračovat. Pokud tedy máte otázku, která tady není rozebrána, můžeme ji rozebrat společně na některém z příštích setkání. 🙂  Co je to vlastně přehlcenost? Stručně řečeno: Mám toho hodně a nevím, co dřív. V průběhu dne se nezastavím, zůstávám v práci dlouho a nemám čas na osobní život. Vidíte se v tom? Potom zbystřete a nechte se […]
  • Interní komunikace
    Interní komunikace Na setkání jsme si uvědomili, že interní komunikace je velice široké téma, takže se k němu společně ještě vrátíme. Zatím jsme pojmenovali tyto 3 oblasti: Interní komunikace začíná před nástupem nováčka Kde sehnat argumenty aneb rozhovory se zaměstnanci Interní sociální síť a její význam Interní komunikace začíná před nástupem nováčka Shodli jsme se, že se často podceňuje komunikace s novým zaměstnancem. V ideálním případě by komunikace měla začít ještě před nástupem. Nováček […]
  • Jak motivovat k vyšším výkonům
    Jak motivovat k vyšším výkonům Jak motivovat k vyšším výkonům? Z určitého úhlu pohledu je to nesmírně náročné a subjektivní, z jiného pohledu je to vlastně velice jednoduché. Zamyslete se nad tím, jak to máte vy. Popřemýšlejte, o čem mluví lidé ve vašem okolí. Porovnejte to s naší zkušeností, kterou tu sdílíme. Co vám z toho vyplývá? Na úvod bych dala takový drobný tip, co takhle začít se snížením demotivace. 🙂   Na setkání jsme sdíleli zkušenosti, které se osvědčily nebo neosvědčily. […]
  • Jak vydefinovat a budovat značku zaměstnavatele
    Jak vydefinovat a budovat značku zaměstnavatele Pokládáte si některé z následujících otázek? Proč má význam se značkou zaměstnavatele vůbec zabývat? Jaká je značka našeho zaměstnavatele? Co tvoří silnou značku zaměstnavatele, ve které chtějí lidé pracovat? Co negativně ovlivňuje značku zaměstnavatele? Jak ovlivňuje značku zaměstnavatele management? Jak ji ovlivňují jednotliví zaměstnanci? A jak ji mohu ovlivnit já jako personalista? Toto byly otázky, kterými jsme se zabývali na setkání […]